Wednesday, January 14, 2015

Kembara Jodohku

assalammualaikum...gudnite...before i close my eyes (sleep), here the rest of "kembara Jodohku".. episode 4.. chill out...

episode 4
PMR dah habis, alhamdulillah, ku dpt result so-so. ku dpt masuk kelas sains. nang best lah. rami miak sporting n x bosan belajar.(arum bulak lah). aku masih d gosipkan dengan miak dlm episode 2 tek. nang serba salah jwak, ku x mok mainkan perasaan ny.tp x pandey mok madah apa. sebb mun dpn mpuan ku alu kelu n blur. pasya ku x brani mok angga mata org bila ny or aku kelaka.. tyme form 4, aku jd ketua kelas. tyme ya  Juak ada cikgu baru n cute jd guru kelas ku. nang sentiasa berdepan ngan ny. ny ngajar fizik, hilang fokus ku dlm kelas.haha, tyme x fhm ny akan agak kta n nerang bena dpn kta, aku malu mok angga muka nya, jd ku tunduk n mdh fhm Jak. tyme ya result ku fail untuk fizik.teruk aku..ada seorang kawan ku. ny dr kelas sebelah. ku dpt rasa ny da perasaan suka ngan kwn ku sorang gk. ku try cungkil rahsia..siap teka teki gk..haha. akhirnya kantoi..ku try padukan cdak, tp xdpt. bbya org mdh, mun dah jodoh x kan kemana.

-to be continued-
insya-Allah the rest will be done..mybe i can't update for long tyme because i have practikum...hehe...tq..

No comments:

Post a Comment